Luxusní deštník, který má drobnou ‚chybičku‘! Propouští vodu, přesto stojí přes tisíc eur

Date:

Za 11 100 jüanů (1 560 eur) totiž není vodotěsný a nelze jej proto používat jako deštník, ale jen jako slunečník, napsal server BBC.

Deštník v rámci spolupráce německého sportovního giganta Adidas a italského módního domu Gucci vstoupí do prodeje v Číně 7. června. Gucci na svých stránkách uvádí, že produkt „není voděodolný a je určen k ochraně před sluncem nebo dekorativnímu použití“.

Omezené využití exkluzivního výrobku ale rozlhnělo uživatele čínské sociální sítě Weibo. Svou kritiku sdílejí pod hashtagem, který v překladu znamená „deštník za 11 100 jüanů není voděodolný“ a který zatím vidělo 140 milionů lidí. Jeden z přispěvatelů slunečník nazval „velkým, ale zbytečným módním výstřelkem“, jiní ale mají pro jeho případné budoucí majitele pochopení.

Girl with green umbrella

„Ti, kteří jsou ochotni za luxusní zboží zaplatit, aby ukázali své jmění, se o praktické využití nezajímají,“ uvedl další uživatel. Mluvčí módního domu Gucci čínským médiím řekl, že produkt „není doporučen k použití jako deštník“, má podle něj ale „vysokou sběratelskou cenu a hodí se jako každodenní doplněk“.

Lesk a luxus ve stylu glamour! Takto může vypadat ve vašem bytě

Čína je pro přední luxusní značky klíčovým trhem, píše BBC. Prodej luxusního zboží ve druhé největší ekonomice světa loni vzrostl o 36 procent a v následujících třech letech se může stát celosvětově největším trhem pro odbyt tohoto typu zboží, uvádí poradenská společnost Bain & Company.

- Reklama -pr článek

Nové příběhy

Další články autora
Katka

Porovnání parametrů FrootVPN versus Zenmate: Která je lepší?

Která VPN nabízí více, FrootVPN, nebo se spíše vyplatí...

Amulety pro štěstí

Abyste k sobě přitáhli štěstí, pořiďte si amulet na...

Souvisí citlivost zubů s genetikou? I citlivé zuby lze bělit

Jsou rodiny, ve kterých se citlivost zubů a odhalené...